poniedziałek, 4 kwietnia 2011

1 wiosenne otwarcie

Wiosenne strumienie fal elektromagnetycznych i cząstek elementarnych płynące ze Słońca do Ziemi trafiły wreszcie w okolice Tykwowej Budy. Tym samym rozwarłem włazy i inne otwory w celu napuszczenia świeżego powietrza. Omiotłem, omyłem, wywlekłem kilka worów śmieci i już następnego dnia podejmowałem Pana Rolanda Octapada wraz z jego Właścicielem Kierownikiem Tom Tomem. Mr Batman niestety nie mógł stawić się na uroczystym otwarciu sezonu, ponieważ miał zaplanowaną partyjkę brydża z kolegami ze Służbą Ochrony Kolei na Dworcu Głównym (peron 9 i 3/4).
W mocno okrojonym składzie omietliśmy z grubsza instrymentarium pozostawione na zimę pod Tykwą i troszkę pohałasowaliśmy. Dzięki uprzejmości i video-umiejętności Doro mamy malutki fragment online.
z wiosennym pozdrowieniem.

2 komentarze:

  1. Muszę małe sprostowanie napisać, a mianowicie. Umówiony byłem na partyjkę pokera a nie brydża ;) Nie z chłopakami z ochrony kolei, tylko z moim lekarzem w zakładzie dla normalnych inaczej ;P Nie sądziłem, że wam tyle "bulu" zadałem swoją nieobecnością, postanawiam poprawę :D:D:D więcej nic nie pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń